Wednesday, July 29, 2009

Snapshot - I Was Right!...

Salam riders...selamat tahun baru 2009...wahahaha...guess i'm 6 months and 29 days late huh? (oh oh and a toddler late too)...damn...i really hate it when the thing that i fear most actually happens...

Exactly about a year and 5 days ago...(my god...sitting on the same spot as i am right now) before i penned my first posting...(memang wa dah agak dah)...that i won't be able to keep the ride going...i just knew myself too well that 1 day sure wa malas nak ride blog ni...that was my fear!...and still is...so I Was Right!...

Something struck me tonite...don't what laa...but tiba2 je wa terasa rajin pulak nak ride something...another reason pulak maybe pasal last week i met a friend-a mentor-a brother-a guardian (bro nanti kalau ada orang aku nak lu hentak i let u know k hahaha) and most importantly he is some1 i have utmost respect for (tak ramai orang dalam dunia ni yang wa respect sampai camni)...

Nway...will always remember this very particular ride...as for the 1st time i'm riding as a father and with my lovely daughter sleeping on my lap...

Shes as beautiful as an angel...I Was Right!...

15 comments:

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

she's lucky having both of u as her parent.. she's cute.. she'll be a good daughter in ur family...



kimslm princess erra skli..


;)

FAD ARIFFIN said...

hah! Finally! your next entry came up. Congratulations! Almost everyday tunggu for the next entry. Nak kata tutup, tak jugak.

Keep posting engku emran! love ur notes.

nurul azmie said...

salam tahun baru mr.EE w/pun dh berbulan2 berlalu. hehehe..

akhirnya.. update jgk. thx yeah. every day sy msk cni tp sunyi je.

aniwei, kim salam ngan mrs.EE & beautiful baby, aleesya.

jQ said...

aduiyai.. lama nye tunggu 1 post..

edzlin007 said...

salam mr emran.

welcome back. and hello to aleesya. hope u still ride on this blog.

Anonymous said...

Welcome back!!!
Ur BABY is 4mnths now... Very cute...
Hope evrythng OK now... Just wanna ask will u n ur fav woman n girl b at d FFM22 next weekend???
Success 4 SURIA!!!!!
CHAO....

-HarVid-

Mr.KETAM said...

Welkembek...

i know how you feel..the very first moment you hold you little tiny cute little princess you feel that your life is complete..

then you will realise that ALLAH is GREAT!!

congratulation..tahniah.. and please keep on blogging ..

Anonymous said...

Bro, tahniah dah jd bapa. Welcome to da club. Peace!

Dalam Dakapan Ibu said...

Hi EE,
I wanted to ask you why you stopped writing when we took pictures with you & your beautiful wife b4 the MU game that night.

Tapi terlupa..hahaha!

I'm glad you're back :)

nora samad said...

wah..1st time i been to ur blog...when everyone was talking about it..cool lah bro..nice pics

swit@kon said...

hahaha
been so long k!

anak dara u dah besar pun, baru u start blogging balik!

Anonymous said...

Welcome.....Tahniah dah jadi ayah..baby Aleesya so cute;-)

natni said...

yezz!
finally..!
u r back... yeay~
\0/ \0/ \0/

n
keep holding (read:ride)on ya!
^_____^

MJD said...

mak aih....lamanya ....;-)
welcome back!

yenkeesera said...

hai emran.finally u activated ur blog.hari hari i go to ur entry to ensure i never missed ur cerita cerita..

keep posting ur entry ...